Sample Data-Articles

 

 
   

7 Μαΐου 2016

Για ποιες ίσες ευκαιρίες μάθησης μιλάτε κύριε Υπουργέ;

           

                 Με μια επικοινωνιακού τύπου προσπάθεια ο Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, νομίζει πως μπορεί να ξεγελάσει όλη τη Χώρα παρουσιάζοντας το μαύρο ως άσπρο, πως μπορεί να κάνει όλους να πιστέψουν πως αυτό που αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής περί τα εκπαιδευτικά διαβάζοντας τις ρυθμίσεις διάλυσης του σχολείου, δεν υπάρχει! Αυτή την ενέργεια που παλαιότερα την ονόμαζαν σκληρή και απαράδεκτη προπαγάνδα την μετονομάζει σε τάχα κοινωνικά ευαίσθητη αριστερή πολιτική!!

 

                Όταν ξέφτισαν τα "παραμύθια" που πουλούσε για δήθεν 20000 μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση για την επόμενη τριετία(!!), λέγοντας μάλιστα πως αν δεν μπορεί κάποιος να εξασφαλίσει πιστώσεις για την εκπαίδευση τότε καλύτερα να παραιτηθεί (τώρα βέβαια το έχει ξεχάσει!!), και κατάλαβε ότι τη νέα σχολική χρονιά δεν πρόκειται να λειτουργήσουν τα σχολεία με τόσες χιλιάδες κενά, συρρικνώνει και διαλύει τα σχολεία αντί να κάνει κάτι για να μην υπάρχουν κενά!

                Αυτή του την πολιτική μάλιστα,  η οποία ουσιαστικά διαλύει το Ολοήμερο, την ονομάζει "νέο Ολοήμερο σχολείο" με ίδιες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές!! Δηλώνει μάλιστα πως: "... Τώρα όλα τα σχολεία -το τονίζω, όλα- θα τελειώνουν στις 13.15΄ και θα επακολουθεί το ολοήμερο, το οποίο θα είναι τρίωρο και αναβαθμίζεται με ένα σύνολο διδακτικών αντικειμένων, όπως πληροφορική, αγγλικά, αθλητισμό, εικαστικά, θεατρική αγωγή, μουσική, πολιτιστικούς ομίλους. Θα είναι μια ευκαιρία, επίσης, για να αποκτήσουν τα παιδιά ψυχοκινητικές και γνωστικές δεξιότητες όπως πρέπει σ’ αυτήν τη ηλικία".

                Το πόσο ψεύτικη και υποκριτική είναι η δήλωσή του περί ίδιων ευκαιριών σε όλα τα παιδιά είναι οφθαλμοφανές! Ρωτάμε τον κύριο Φίλη:

                Για ποιες ίδιες ευκαιρίες μιλάτε κύριε Υπουργέ, όταν το κουτσουρεμένο Ολοήμερο μπορούν να παρακολουθήσουν μόνο τα παιδιά που εργάζονται και οι δύο γονείς τους, (δηλαδή ελάχιστα έως καθόλου) στην Ελλάδα των εκατοντάδων χιλιάδων ανέργων, υποαπασχολούμενων, εργαζόμενων ευκαιριακά και ανασφάλιστα; Πού θα αφήνουν το πρωί (7:00-8:00) τα παιδιά τους για να πάνε στις δουλειές τους τώρα που καταργήσατε την πρωινή ζώνη του Ολοήμερου;

                Πώς θα αποκτήσουν ψυχοκινητικές και γνωστικές δεξιότητες όπως πρέπει σε αυτή την ηλικία (όπως εσείς δηλώνετε):

  • τα παιδιά των ανέργων, που εσείς αποκλείετε από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά που εργάζεται μόνο ο ένας γονέας τους, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά των αγροτικών οικογενειών, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά των οικονομικών μεταναστών, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo  των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά των μονογονεϊκών οικογενειών, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;

                Το σχολείο που θέλετε να δημιουργήσετε κύριε Υπουργέ, είναι βαθιά συντηρητικό, μίζερο, ταξικό, οπισθοδρομικό. Είναι σχολείο κουτσουρεμένο για να ταιριάξει με την Κυβερνητική ανικανότητα και τη νεομνημονιακή σας υποταγή.

                Με όση επικοινωνιακή "χρυσόσκονη" και να προσπαθήσετε να το επενδύσετε, όλοι καταλαβαίνουν τους σκοπούς σας. Τα μεγάλα λόγια και οι ανεκπλήρωτες υποσχέσεις σας, θα σας συνοδεύουν για πάντα.

                Σε μια Χώρα που φτωχαίνει διαρκώς είναι τραγικό να φτωχαίνετε και το δημόσιο σχολείο!

 

Δημοκρατική Συνεργασία

Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

 
   

27 Απριλίου 2016

Υπουργός "προπαγάνδας" και διάλυσης της εκπαίδευσης!

Καταργεί τα κενά της εκπαίδευσης, καταργώντας και ισοπεδώνοντας τα σχολεία! Χιλιάδες αναπληρωτές στην ανεργία!

           

                Με μια απόφαση πρωτοφανή, αντιδεοντολογική, πολιτικά ανήθικη, ιδιαίτερα για πολιτικό που αυτοτοποθετείται στον χώρο της αριστεράς και προέβαλλε μάλιστα το ηθικό της πλεονέκτημα, ο Υπουργός Παιδείας και Προπαγάνδας Νίκος Φίλης, εν μέσω των αργιών του Πάσχα, χωρίς κανένα διάλογο, υπέγραψε μία ακόμα απόφαση ουσιαστικής διάλυσης του Δημόσιου σχολείου, οδηγώντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην ανεργία και την εκπαίδευση στο παρελθόν!

                Για όλο αυτό το τραγικό του δημιούργημα, ως γνήσιος προπαγανδιστής, εμφανίζεται να πανηγυρίζει πως τάχα δημιουργεί εκπαίδευση ίσων ευκαιριών, παραλείποντας βέβαια να δηλώσει πως το κάνει μέσω της ισοπέδωσης προς τα κάτω. Τολμά μάλιστα να ονομάζει το νέο του σχολείο, νέου τύπου Ολοήμερο, ενώ στην ουσία το Ολοήμερο σχολείο συρρικνώνεται, υποβαθμίζεται, οδηγείται σε μαρασμό και κλείσιμο, αφήνοντας ένα δυσαναπλήρωτο κενό ιδιαίτερα για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων, αυτών που καμώνεται πως ενδιαφέρεται να βοηθήσει.

                Όλα αυτά βέβαια, τα κάνει όπως πάντα, χωρίς καμία μελέτη, χωρίς καμία εισήγηση από επιστημονική επιτροπή, απλά και μόνο επειδή δεν του βγαίνουν οι αριθμοί και επειδή έτσι του εισηγήθηκαν οι κομματικοί του φίλοι.

                Έτσι λοιπόν, ένα παλιό αμαρτωλό σχέδιο, της αλήστου μνήμης εποχής για την εκπαίδευση Μπαλτά - Κουράκη, το οποίο μάλιστα όπως είχε γραφτεί στον τύπο της εποχής (8 Αυγούστου 2015, http://www.kathimerini.gr/826636/article/epikairothta/ellada/ston-aera-h-leitoyrgia-twn-olohmerwn-dhmotikwn) είχε προταθεί από συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ και εκπροσώπους του τομέα Παιδείας του κόμματος, δίνει τη λύση στα χιλιάδες κενά που θα υπάρχουν την επόμενη σχολική χρονιά, καταργώντας όχι τα κενά, αλλά τα σχολεία!! Μεγαλοφυές! Ασύλληπτο!!

                Συγκεκριμένα όπως αναφερόταν τότε: "Όμως, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «Κ», σε επανειλημμένες διευρυμένες συσκέψεις στο υπουργείο Παιδείας με τη συμμετοχή του επιτελείου του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού Παιδείας Τάσου Κουράκη και των συνδικαλιστών και εκπροσώπων του τομέα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, τέθηκε ως ύψιστη προτεραιότητα -«πάση θυσία» όπως ελέχθη- για να καλύψουν τις ελλείψεις εκπαιδευτικών να βρεθούν πόροι από τον κρατικό προϋπολογισμό, τα προγράμματα ΕΣΠΑ και το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, έστω και με την κατάργηση προγραμμάτων όπως του ολοήμερου Δημοτικού με ΕΑΕΠ και των σχολικών εξοπλισμών (π.χ. κατάργηση προγράμματος αγοράς Η/Υ για τα σχολεία στο πλαίσιο του Ψηφιακού Σχολείου).
Οι συνδικαλιστές υπογράμμισαν ότι διαφωνούν σε οποιαδήποτε συζήτηση για αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών (την πρόταση έκανε διερευνητικά ο υπουργός Αριστείδης Μπαλτάς). Αντίθετα, προκρίνουν να καταργηθεί το ΕΑΕΠ ώστε να μη γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών ειδικοτήτων."

                Η Υπουργική απόφαση Φίλη λοιπόν, υλοποιεί αυτόν τον σχεδιασμό, καταργεί σε μία νύχτα το Ολοήμερο σχολείο ΕΑΕΠ, στέλνει χιλιάδες αναπληρωτές στον καιάδα της ανεργίας και ταυτόχρονα ο Υπουργός εμπαίζει ξεδιάντροπα την ελληνική κοινωνία παρουσιάζοντας το μαύρο ως άσπρο και το βαθύ σκοτάδι ως φως!

                Το Ολοήμερο σχολείο ουσιαστικά διαλύεται αφού:

  • καταργείται η πρωινή ζώνη (7-8πμ)όπου οι εργαζόμενοι γονείς μπορούσαν να αφήσουν τα παιδιά τους ώστε να μπορούν να πάνε στην εργασία τους.
  • απαιτείται ελάχιστος αριθμός 14 μαθητών, οι οποίοι όμως θα έχουν και τους δύο γονείς εργαζόμενους και θα προσκομίζουν σχετικό παραστατικό για αυτό.Αντιλαμβάνεται κανείς εύκολα ότι σε μια Χώρα με εκατοντάδες χιλιάδες άνεργους και με μεγάλο ποσοστό ευκαιριακής μαύρης και αδήλωτης εργασίας, πόσοι γονείς μπορούν να προσκομίσουν τα παραστατικά αυτά και σε ποιους πραγματικά απευθύνεται το σχολείο που πανηγυρίζει ότι δημιουργεί ο Υπουργός προπαγάνδας.
  • καταργείται ο δάσκαλος - υπεύθυνος Ολοήμερου σχολείουκαι αυτό θα γίνεται εκ περιτροπής από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, ανάλογα με το πως ταιριάζει το πρόγραμμά τους! Οι εκπαιδευτικοί μάλιστα θα υποχρεώνονται να μένουν από το πρωί μέχρι και το τέλος της ζώνης του Ολοήμερου ελαστικοποιώντας το ωράριο εργασίας τους.
  • το σχολείο θα λειτουργεί χωρίς κεντρική εκπαιδευτική κατεύθυνση, αφού ο κάθε Σύλλογος διδασκόντων θα ορίζει τις ειδικότητες που θα εργάζονται στο Ολοήμερο, όχι με βάση έναν κεντρικό σχεδιασμό αλλά στη λογική του τι ώρες περισσεύουν και πρέπει να καλυφθούν, από τους διαθέσιμους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων! Είναι ξεκάθαρο λοιπόν πως στόχος του Υπουργείου είναι όχι ένα σχολείο με στόχους, πρόγραμμα και προσανατολισμό αλλά ένα σχολείο απασχόλησης των μαθητών. Όσων τελικά μπορέσουν να φοιτήσουν σε αυτό μετά τους αποκλεισμούς Φίλη!

Με το νέο σχολείο του κυρίου Φίλη:

  • Χιλιάδες εκπαιδευτικοί θα οδηγηθούν στην ανεργία,αφού το νέο σχολείο, έρχεται για να υπηρετήσει τις πιο σκληρές μνημονιακές πολιτικές περικοπών, καθώς έχει σημαντικά λιγότερες ώρες διδασκαλίας, τόσο για τους δασκάλους όσο και για τις ειδικότητες. Είναι χαρακτηριστικό πως ένα δωδεκαθέσιο σχολείο ΕΑΕΠ είχε 65 ώρες την εβδομάδα (μαζί με την πρωινή ζώνη) περισσότερες ώρες από το νέο σχολείο!
  • Κάποια εκπαιδευτικά αντικείμενα (θεατρική αγωγή, εικαστικά, πληροφορική) είναι βέβαιο πως οδηγούνται σε έξοδο από το σχολείο,αφού εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κάποιος πως με τόσες χιλιάδες κενά στην εκπαίδευση, δεν θα αποτελεί προτεραιότητα η πρόσληψη αναπληρωτών με τις συγκεκριμένες ειδικότητες. Αυτό αποτελεί μία αθέατη (για τους μη γνώστες) αλλά υπαρκτή πλευρά του ζητήματος.
  • Χιλιάδες οργανικές θέσεις θα χαθούνδημιουργώντας προβλήματα στους εκπαιδευτικούς που τις κατέχουν, οι οποίοι θα βρεθούν σε νέο καθεστώς ανασφάλειας και πολλοί, ιδιαίτερα σε κορεσμένες περιοχές, θα αναγκαστούν να μετακινηθούν ακόμα και εκτός νομού.
  • Εξ αιτίας της μείωσης των ωρών πολλοί εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι και ειδικότητες) θα βρίσκονται σε αδυναμία να καλύπτουν το ωράριό τους σε μία σχολική μονάδα και θα αναγκάζονται να μετακινούνται σε γειτονικές.
  • Οποιοδήποτε σχέδιο για διαδικασίες μελλοντικής πιστοποίησης εντός του δημόσιου σχολείου της επάρκειας σε γνώση ξένων γλωσσών, πληροφορικής κλπ, δεν μπορεί να υφίσταταιπια και η ελληνική οικογένεια θα συνεχίσει να αιμορραγεί πληρώνοντας δυσβάσταχτα ποσά σε εξωσχολικούς φορείς.

                Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ακόμα και στις σκληρές εποχές του συνδικαλιστικού λαϊκισμού, δεν δίστασε να υψώσει φωνή υποστήριξης του Ολοήμερου και του σχολείου ΕΑΕΠ. Το ίδιο κάνει και τώρα. Παρά το γεγονός ότι τα σχολεία είχαν πολλά προβλήματα, είναι βέβαιο πως χρειάζονταν βελτιώσεις και όχι κατάργηση.

                Καλούμε, όλους τους εκπαιδευτικούς, όλη την ελληνική κοινωνία που πλήττεται από αποφάσεις σας αυτή, να υψώσει φωνή αντίστασης. Ως εδώ, κύριε Φίλη! Ως εδώ, κύριοι και κυρίες της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ! Αφήστε το σχολείο έξω από τα πολιτικά δείγματα πλήρους υποτέλειας και υποταγής τα οποία πρόθυμα παρουσιάζετε, προκειμένου να κρατηθείτε στις κυβερνητικές σας καρέκλες.

 

Δημοκρατική Συνεργασία

Εκπαιδευτικών Π.Ε.

23 Φεβρουαρίου 2016

Ανοίγουμε τον Εθνικό διάλογο για την Παιδεία με θέσεις!

6ο θέμα διαλόγου: Διαπολιτισμική εκπαίδευση

           

    

                                                               

  Η Ελλάδα από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 εξ’ αιτίας των κοινωνικοπολιτικών εξελίξεων στην περιοχή του βαλκανικού χώρου, της Εγγύς και Μέσης Ανατολής, καθώς και των πολιτικών ανακατατάξεων στην ευρύτερη περιο

χή της Ανατολικής Ευρώπης έγινε χώρα εισροής χιλιάδων μεταναστών γεγονός που είχε ως συνέπεια από χώρα εξαγωγής μεταναστών να γίνει χώρα υποδοχής.

                Μπροστά στη νέα πραγματικότητα που δημιούργησε η αυξανόμενη δυναμική του φαινομένου της μετανάστευσης στο χώρο της εκπαίδευσης, το Υπουργείο Παιδείας από το 1996 και στο εξής προχώρησε στην κατοχύρωση και ανάπτυξη της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης με βάση σχετικούς νόμους και υπουργικές αποφάσεις.

Το πλαίσιο για την εκπαιδευτική πολιτική της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης αποτελεί ο Νόμος 2413/96 με βάση τον οποίον ιδρύθηκαν 26 σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και προσδιορίστηκε ο σκοπός και το περιεχόμενο της λειτουργίας τους. Ο νόμος αυτός όμως στην πραγματικότητα έμεινε ανενεργός γι’ αυτό ακριβώς τα σχολεία αυτά αφέθηκαν στην τύχη τους.

Ταυτόχρονα, όλη αυτήν την περίοδο, θεσμοθετήθηκαν οι τάξεις υποδοχής, τα φροντιστηριακά τμήματα και εφαρμόστηκαν ποικίλα προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης πιλοτικού χαρακτήρα με κονδύλια του Β΄ και Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και φορείς υλοποίησης τα Πανεπιστήμια Αθηνών και Ιωαννίνων. Οι δράσεις των παραπάνω  προγραμμάτων είχαν παρεμβατικό χαρακτήρα και πρακτικό προσανατολισμό και αφορούσαν την παραγωγή ειδικού εκπαιδευτικού υλικού, την επιμόρφωση δασκάλων και την τοποθέτηση στα σχολεία μας δίγλωσσων ωρομίσθιων εκπαιδευτικών.

Τα προγράμματα αυτά όμως δεν είχαν συνέχεια αλλά και η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας στα θέματα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης κινήθηκε σε αποσπασματικό επίπεδο και συχνά αντιφατικό και ανακόλουθο με αποτέλεσμα οι αρχικές προσδοκίες για την ποιοτική ανάπτυξη της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στη χώρα μας να μην ευοδωθούν και τα προβλήματα στο χώρο αυτό να ενταθούν.

Οφείλουμε πάντως να παραδεχτούμε ότι η διαπολιτισμική εκπαίδευση που γεννήθηκε από την ανάγκη εξεύρεσης λύσης στα πολλά εκπαιδευτικά προβλήματα και γενικότερα στα προβλήματα κοινωνικοποίησης των παιδιών των μετακινούμενων πληθυσμών, που στην συντριπτική πλειοψηφία τους προέρχονται από τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα, δεν πρέπει να εξαντλείται σε συγκεκριμένα θεσμικά εκπαιδευτικά μέτρα, αλλά πρέπει να διαπερνά όλη τη σχολική ζωή. Γι’ αυτό το λόγο είναι αναγκαίες οι θεσμικές αλλαγές στο περιεχόμενο της λειτουργίας του σχολείου έτσι ώστε να προκύπτουν πολιτισμικές συνθέσεις που να δίνουν τη δυνατότητα στο μαθητή να ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας.

Συμπεράσματα-Προτ

άσεις

Για να ανταποκριθούν τα διαπολιτισμικά σχολεία στον πολυεπίπεδο ρόλο τους απαιτούνται μια σειρά μέτρα όπως:

·         Άμεση ενεργοποίηση του νόμου για την διαπολιτισμική εκπαίδευση που αφορούν στην εφαρμογή ειδικών αναλυτικών προγραμμάτων, την προσθήκη εναλλακτικών μαθημάτων και τον μικρό αριθμό μαθητών ανά τμήμα.

·         Λειτουργία ειδικών επιμορφωτικών προγραμμάτων για θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η διαμόρφωση θετικών στάσεων στους εκπαιδευτικούς προϋποθέτει και την κατάλληλη ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και επιμόρφωσή τους σε άλλες κουλτούρες και άλλους τρόπους ζωής.

·         Σύνδεση του σχολείου με επιστημονικό φορέα για συμβουλευτική καθοδήγηση. Ορισμός ενός Σχολικού Συμβούλου με εμπειρία σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης ανά Περιφέρεια Εκπαίδευσης για το συντονισμό και την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού έργου.

·         Απαραίτητη η ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους. Τοποθέτηση συνεργατών που θα συνδέουν την οικογένεια με το σχολείο και θα μεσολαβούν για την επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν.

·         Τοποθέτηση δίγλωσσων εκπαιδευτικών.

·         Διάχυση της πολυπολιτισμικότητας μέσα από τα κείμενα της λογοτεχνικής ανθολογίας, της μουσικής της αισθητικής αγωγής, του παραμυθιού. Δυνατότητα εναλλακτικής διδασκαλίας τους στο σχολικό πρόγραμμα.

·         Επιλογή βιβλίων και παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες και θα έχουν αφετηρία το μορφωτικό κεφάλαιο των μαθητών.

·         Δημιουργία κέντρου πληροφόρησης με τη μορφή εξειδικευμένων βιβλιοθηκών για μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και τη δημιουργία ιστοσελίδων για άντληση πληροφοριών.

·         Εφαρμογή καινοτόμων δραστηριοτήτων μέσα από τις περιοχές των προγραμμάτων αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και των δράσεων των ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+.

·          Συνεργασία με υπηρεσίες υγείας, κοινωνικές υπηρεσίες και κοινωνικούς λειτουργούς.

·         Συνεργασία με την επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης στην οποία προωθούνται οι μαθητές για παρακολούθηση της φοίτησής τους.

·         Τοποθέτηση ειδικών συνεργατών που θα συνδέουν την οικογένεια με το σχολείο και θα παρέχουν κάθε μορφής υποστήριξη (ψυχοκοινωνική, μεταφραστική, επικοινωνιακή κλπ)

·         Να δοθούν κίνητρα για τη συνεχή συνεργασία των διαπολιτισμικών σχολείων με τα παιδαγωγικά τμήματα των Πανεπιστημίων, πάνω σε εξειδικευμένα προγράμματα του τομέα της διαπολιτισμικής αγωγής.

·         Συνεργασία των σχολείων σε τακτικό επίπεδο μέσα από πανελλαδικές συναντήσεις για ανατροφοδότηση και ανταλλαγή εμπειριών.

·         Οργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων που θα απευθύνονται σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς για να τονιστεί η δυνατότητα συνύπαρξης ατόμων με διαφορετικά πολιτικά χαρακτηριστικά.

Ανάλογες παρεμβάσεις απαιτούνται και σε σχολικές μονάδες στις οποίες φοιτά υψηλό ποσοστό αλλοδαπών μαθητών προκειμένου να γίνει πιο αποτελεσματική η ενσωμάτωση αυτών των μαθητών στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι της χώρας μας. Επίσης είναι απαραίτητη η ολοκληρωμένη αντιμετώπιση θεμάτων που συνδέονται με τον τρόπο λειτουργίας των τάξεων υποδοχής και των φροντιστηριακών τμημάτων.

 

Δημοκρατική Συνεργασία

 

Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

4Φεβρουαρίου 2016

 

Άμεση λύση στο θέμα των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Να συσταθούν ΤΩΡΑ οργανικές θέσεις!

         

 

                Έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από την ψήφιση και την εφαρμογή του Ν4172/13 (Αύγουστος 2013) με τον οποίο έγιναν σε μια νύχτα με τον γνωστό απαράδεκτο τρόπο, από το γραφείο του τότε Υπουργού Παιδείας Αρβανιτόπουλου, οι υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας στην Πρωτοβάθμια και ακόμη δεν έχουν καθορισθεί οι οργανικές θέσεις, ούτε έχουν τοποθετηθεί οργανικά οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων (πρωτοβάθμιας και μεταταγμένοι) στα σχολεία!

                Οι 1686 οργανικές θέσεις που δόθηκαν πέρυσι για τις μεταθέσεις των ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας ήταν ένα μικρό θετικό βήμα στην κατεύθυνση άρσης της κατάφωρης αδικίας που υπέστησαν, δεν έλυσαν όμως το πρόβλημα.

                Το υπουργείο Παιδείας, όμως, δεν έκανε τίποτε για τη σύσταση των οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων -περίπου 3300 συναδέλφων- που δεν δημιουργούν κανένα απολύτως "πρόβλημα" και των οποίων οι οργανικές θέσεις και οι τοποθετήσεις έπρεπε να έχουν γίνει από την πρώτη στιγμή. Και σαν να μην έφτανε αυτό με εγκύκλιο που απέστειλε πέρυσι "απαγόρευσε" στα ΠΥΣΠΕ να τοποθετήσουν οργανικά τους συναδέλφους των ειδικοτήτων στα οργανικά κενά που υπήρχαν, με αποτέλεσμα να βρίσκονται όλοι στον αέρα!

                Η Δημοκρατική συνεργασία  εκπαιδευτικών ΠΕ, ενόψει και των μεταθέσεων του 2016, ζητά από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει άμεσα στη σύσταση των οργανικών θέσεων κοινών και μη κοινών ειδικοτήτων που απαιτούνται στην Πρωτοβάθμια -οι οποίες σύμφωνα με τα περσινά στοιχεία της Διεύθυνσης σπουδών ξεπερνούν τις 7500- έτσι ώστε να τοποθετηθούν σε αυτές οι συνάδελφοι και να λυθεί οριστικά το πρόβλημα.

                Είναι αυτονόητο ότι οι θέσεις αυτές πρέπει να συσταθούν πριν την εξέταση των αιτήσεων μετάθεσης του 2016, έτσι ώστε να δοθούν ως οργανικά κενά για να ικανοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες αιτήσεις μετάθεσης των συναδέλφων ειδικοτήτων.

 

 

Δημοκρατική Συνεργασία

Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

Απεργία: Ποιοι συμμετέχουν στην πανελλαδική απεργία την Πέμπτη 4/2

 

12625756_10153932914444721_118413379_n.jpg - 81.82 kb

 

Γενική απεργία την Πεμπτη 4/2 έχουν εξαγγείλει τα συνδικα ενάντια στο ασφαλιστικό, με τη ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ να ηγούνται της κινητοποίησης Σε απεργιακό κλοιό θα βρίσκεται η χώρα την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, ημέρα της Γενικής Απεργίας που έχουν εξαγγείλει τα συνδικάτα ενάντια στο σχέδιο της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης της κυβέρνησης, με τη ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ, που ηγούνται της κινητοποίησης, να προσκαλούν σε μαζική συμμετοχή.

 

Ο χορός των κινητοποιήσεων ανοίγει από σήμερα με τη στάση εργασίας (11:00-16:00) των εργαζομένων στον ΗΣΑΠ, στο Τραμ, στο Μετρό και σε λεωφορεία και τρόλεϊ ενώ αύριο (Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου) απεργούν οι δημοσιογράφοι από τις 6 το πρωί ως την ίδια ώρα της επόμενης ημέρας.

 

- Στην απεργία της Πέμπτης συμμετέχουν η ΓΣΕΒΕΕ (επαγγελματοβιοτέχνες) και ΕΣΕΕ (έμποροι) οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στη Μητροπόλεως μπροστά στα γραφεία της ΕΣΕΕ στις 11:00.

- Συμμετέχουν, επίσης, ελεύθεροι επαγγελματίες, γιατροί και φαρμακοποιοί αλλά και συνολικά ο επιστημονικός κλάδος (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί, φοροτεχνικοί).

- Επίσης, απεργούν ΠΟΕ-ΟΤΑ, ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, ενώ νέα 48ωρη απεργία εξήγγειλε η ΠΝΟ-ΝΑΤ με την κινητοποίηση να αρχίζει στις 6 το πρωί της Πέμπτης (4 Φεβρουαρίου) και να ολοκληρώνεται στις 6 το πρωί του Σαββάτου (6 Φεβρουαρίου).

- Στην απεργία συμμετέχουν, ακόμη, η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος, οι οδηγοί ταξί και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ στους δρόμους παραμένουν οι αγρότες οι οποίοι ενισχύουν τα μπλόκα.

- Κλειστά θα είναι και τα βενζινάδικα λόγω της συμμετοχής στην απεργια της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων(ΠΟΠΕΚ). Το καθολικό αίτημα των κινητοποιήσεων είναι να αποσυρθεί το σχέδιο για το ασφαλιστικό το οποίο, όπως υποστηρίζουν, καταργεί τον κοινωνικό χαρακτήρα της ασφάλισης και οδηγεί σε νέες μειώσεις των συντάξεων. Η κεντρική συγκέντρωση ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ είναι στις 11 πρωί στην πλατεία Κλαυθμώνος, ενώ δική του συγκέντρωση θα πραγματοποιήσει στις 10: 30 στην Ομόνοια το ΠΑΜΕ, που συμμετέχει και αυτό στις κινητοποιήσεις και κάνει το δικό του κάλεσμα για μαζική συμμετοχή.

www.dikaiologitika.gr

88η Γενική Συνέλευση ΔΟΕ - Video

 
 
 

Τελευταίες ανακοινώσεις ΔΗ.ΣΥ.

Παρουσίαση βιβλίου με την ιστορία της ΠΑΣΚ

3η Πανελλήνια Συνδιάσκεψη Νέων Στελεχών Φωτογραφικό υλικό

Κύλιση στην Αρχή
X

Right Click

No right click