Ανακοινώση αιρετού ΚΥΣΠΕ για τη Δίχρονη Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Ολοκληρώθηκαν, σήμερα, στις 28 Αυγούστου 2018 στο ΚΥΣΠΕ οι συνεδριάσεις που αφορούσαν τον δεύτερο κύκλο αποσπάσεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Από τις 1141 αιτήσεις Γενικής Αγωγής ικανοποιήθηκαν 445 ποσοστό 39% και από τις 68 Ειδικής Αγωγής ικανοποιήθηκαν 43 αιτήσεις ποσοστό 63,24%.

Και φέτος, καταγράφεται στα θετικά ότι οι διαδικασίες των υπηρεσιακών μεταβολών έγιναν έγκαιρα με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί που περιμένουν την πολυπόθητη απόσπαση να γνωρίζουν πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς στην όποια περιοχή θα υπηρετήσουν.

Μετά τη σημερινή διαδικασία επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά η πολιτική της Κυβέρνησης στην Παιδεία, που δεν είναι άλλη απ’ αυτή, των περιορισμών και της μείωσης των θέσεων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν το Δημόσιο Σχολείο.

Σήμερα, στη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ, επαληθεύτηκε για άλλη μια φορά το απαράδεκτο σενάριο να «φροντίσει» η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να φανούν μειωμένα τα κενά αφού δεν σεβάστηκε τη γνώμη και την εισήγηση Διευθυντών Εκπαίδευσης που γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την πραγματική εικόνα των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της περιοχής τους, αλλά αποδέχθηκε την πλασματική εικόνα των «κουτσουρεμένων» κενών που εισηγήθηκαν οι διορισμένοι της Περιφερειακοί Διευθυντές.

Ακόμη, θεώρησα απαράδεκτο να «κλείνουν» τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, πριν τη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ για την πραγματοποίηση της δεύτερης φάσης των αποσπάσεων, με διάθεση συναδέλφων κοινών ειδικοτήτων από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Για τους παραπάνω λόγους ως Αιρετός εκπρόσωπος του κλάδου αρνήθηκα για άλλη μία φορά να νομιμοποιήσω την εισήγηση αυτή για τα κενά και πάλεψα με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να ικανοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες αιτήσεις απόσπασης.

Επανέλαβα τη θέση μου ότι οι άνθρωποι δεν είναι απλά αριθμοί, όπως το αντιλαμβάνεται η ψυχρή λογική του Υπουργείου.

Θέλω, επίσης, να δηλώσω για άλλη μια φορά και με ευκαιρία τη σημερινή μας συνεδρίαση ότι το ισχύον πλαίσιο που διέπει τις αποσπάσεις και τις μεταθέσεις δημιουργεί αδικίες και πρέπει να αλλάξει ριζικά. Θα παλέψω προς αυτή την κατεύθυνση και είμαι έτοιμος και οπλισμένος με τις θέσεις του κλάδου να συμβάλλω στην προσπάθεια αυτή.

Θέλω για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω, δημόσια, τους υπαλλήλους της αρμόδιας υπηρεσίας του υπουργείου που, παρά την τελευταία μείωση του προσωπικού, εργάστηκαν αψηφώντας κόπο και ωράρια για να πετύχουμε το έγκαιρο των υπηρεσιακών μεταβολών φέτος.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Πιστός στις δεσμεύσεις μου και με βάση τις θέσεις του Κλάδου, θέλω να ξέρετε ότι ως Αιρετός όλων σας θα συνεχίσω να παλεύω για ισονομία, αντικειμενικότητα και διαφάνεια χωρίς κανέναν διαχωρισμό.

Ελπίζω ότι το Υπουργείο Παιδείας θα λάβει σοβαρά υπόψη του όσα κατέθεσα στη συνεδρίαση με βάση τις θέσεις του κλάδου και τα πραγματικά κενά της εκπαίδευσης και να ικανοποιηθούν σε μια επόμενη φάση, που πρέπει να γίνει άμεσα, όσο το δυνατόν περισσότερες αιτήσεις απόσπασης.

Πάντα κοντά σας,

Φασφαλής Νίκος­­

Αθήνα 8 Ιουνίου 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ξεκινούν οι αποσπάσεις!

 

Σας ενημερώνω ότι την Τρίτη 12 Ιουνίου στις 09:00 θα πραγματοποιηθεί στο Υπουργείο Παιδείας συνεδρίαση του Κ.Υ.Σ.Π.Ε με τα εξής θέματα ημερήσιας διάταξης:

1.«Εξέταση εκπρόθεσμων αιτήσεωναπόσπασηςεκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςαπό Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε. για το σχολικό έτος 2018-2019 και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

2.«Εξέταση αιτήσεων απόσπασηςεκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςαπό Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε. για ένταξη σε ειδική κατηγορία για το σχολικό έτος 2018-2019 και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

3.«Εξέταση αιτήσεων για κατ΄ εξαίρεση απόσπαση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςαπό Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 Γ΄ παρ. 5 του Ν.1566/1985 (167 Α΄) για το σχολικό έτος 2018-2019 και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

 

Θα ακολουθήσουν και άλλες συνεδριάσεις μέχρι την ολοκλήρωση των αποσπάσεων. Αυτή προβλέπεται να γίνει μέσα σε μια εβδομάδα.

Πάντα κοντά σας,

Φασφαλής Νίκος­­

Ανακοίνωση

"ΔΙΑΦΆΝΕΙΑ ΠΑΝΤΟΎ"

 

Φίλες και φίλοι,
Επικοινωνώ σήμερα μαζί σας για ένα σοβαρό θέμα, που αφορά τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Φορείς του Δημοσίου κτλ. και εξακολουθεί για άλλη μια χρονιά να γίνεται με τον ίδιο απαράδεκτο τρόπο, χωρίς καμιά αντικειμενική διαδικασία μοριοδότησης αλλά σε καταστάσεις αδιαφάνειας και προσωπικών εξυπηρετήσεων και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας αφού όλοι μαζί πρέπει να κρατήσουμε ψηλά το λάβαρο των αρχών και αξιών που υπηρετούμε και αγωνιζόμαστε για την επικράτησή τους.

Σαν να μην έφτανε η παραπάνω αδιαφανής διαδικασία, η "ανακάλυψη" των προσωπικών δεδομένων από το Υπουργείο ώστε να μην ανακοινωθούν τα ονόματα όσων αποσπώνται στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αποτελεί το λιγότερο, πισωγύρισμα και μεγάλο πλήγμα στη διαφάνεια!!!!!

Με αγώνες κατακτήσαμε αντικειμενικό σύστημα με τη μοριοδότηση και των αποσπάσεων - εξαιρούνται οι συγκεκριμένες για τις οποίες ζήτησα με επιστολή μου (20-11-17) στον Υπουργό να ενταχθούν επιτέλους σε σύστημα αντικειμενικής μοριοδότησης και να γίνονται από το ΚΥΣΠΕ- και το δικαίωμα στην πληροφόρηση και τη διαφάνεια!!

Πιστός στο χρέος που έχω ως Αιρετός του Κλάδου δημοσιοποίησα τις συγκεκριμένες αποσπάσεις ώστε να βάλω φρένο από την αρχή πριν παγιωθεί ένα τέτοιο καθεστώς αδιαφάνειας και γίνει «νόμος». 

Με τη χθεσινή απόφαση πάμε δεκαετίες πίσω, οδηγούμαστε στην εποχή του "περάστε από το γραφείο του προϊσταμένου να ενημερωθείτε'!! 

Αλήθεια τί θα γίνει με τις αποσπάσεις ή με τις μεταθέσεις που ο Νόμος προβλέπει δημοσιοποίηση και στον Τύπο;

Μήπως περνάει από το μυαλό κάποιων να μην ανακοινώσουν και τους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών με την ίδια αστεία δικαιολογία των προσωπικών δεδομένων;

Αλήθεια πώς θα ενημερωθούν όσοι πιθανά αδικηθούν και επιθυμούν να κάνουν ένσταση;

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι δε θα υποκύψω σε όποια πίεση, όπως έκανα χρόνια μέχρι τώρα, και θα συνεχίσω ως Αιρετός όλων σας να υπηρετώ χωρίς συμβιβασμούς τις αρχές της ισονομίας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας.-

Πάντα κοντά σας,

Φασφαλής Νίκος­­

 

Ανακοίνωση για το σχέδιο νόμου:
«ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

 


Λίγες μέρες πριν το σχέδιο της Κυβέρνησης με τίτλο «Αναδιοργάνωση των υποστηρικτικών δομών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» γίνει νόμος του κράτους, η εκπαιδευτική κοινότητα παρακολουθεί με έντονο προβληματισμό τις νομοθετικές αυτές πρωτοβουλίες του Υπουργείου Παιδείας.
Ως Αιρετός εκπρόσωπος των 75.000 εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θέλω να θέσω μια σειρά προβληματισμών και να διατυπώσω τις απόψεις μου πάνω στο σοβαρό αυτό θέμα.
Καταρχάς, είναι ολοφάνερο ότι το Σχέδιο Νόμου δεν έχει την υποστήριξη του εκπαιδευτικού κόσμου και δημιουργεί μια σειρά προβλημάτων στους εκπαιδευτικούς θεσμούς τους οποίους υποτίθεται ότι επιδιώκει να «αναβαθμίσει».
Ένα ολόκληρο άρθρο (17) αφιερώνεται στην κατάργηση δομών την οποία όχι μόνο δεν ζήτησε η εκπαιδευτική κοινότητα αλλά είναι σύσσωμη αντίθετη.
Είναι όλες αυτές οι δομές που πραγματικά λειτουργούσαν για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου.
 Καταργούνται τα ΠΕΚ, η τελευταία οργανωμένη δομή επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού (αφού έχουν καταργηθεί όλες οι άλλες προ πολλού), με συνέπεια την υποβάθμιση της επιμόρφωσης ακόμη περισσότερο των εκπαιδευτικών αφού δεν δημιουργείται κάποια άλλη αντίστοιχη δομή, γεγονός που στο μέλλον θα έχει πολύ μεγάλες συνέπειες στην ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.
 Καταργούνται τα ΚΕΔΔΥ, και μαζί μ’ αυτά και η αναγκαία Διαφοροδιάγνωση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η οποία πλέον θα γίνεται από θεσμούς εκτός εκπαίδευσης. Αυτό θα έχει τραγικές συνέπειες για τους γονείς και τις οικογένειες παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι θα κληθούν τώρα να επισκέπτονται τα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα για τις αξιολογήσεις αλλά και για την κατάρτιση προγράμματος εκπαιδευτικής υποστήριξης των παιδιών τους.
 Καταργείται ο Σχολικός Σύμβουλος, ο οποίος ανήκει στους πιο προωθημένους δημοκρατικούς εκπαιδευτικούς θεσμούς. Ένας θεσμός "δασκαλογέννητος" ο οποίος εισήχθη στην εκπαίδευση το 1982 και που υλοποίησε ένα όραμα του εκπαιδευτικού κόσμου και δικαίωσε τους μακροχρόνιους αγώνες του Κλάδου των εκπαιδευτικών για την κατάργηση του επιθεωρητή και του επιθεωρητισμού.
Ένας θεσμός που δημιουργήθηκε για να διαχωρίσει τη διοίκηση από την παιδαγωγική καθοδήγηση και να προασπίζει την παιδαγωγική ελευθερία του εκπαιδευτικού από τον αυστηρό διοικητικό έλεγχο. Ένας θεσμός που δημιουργήθηκε με στόχο τη δημοκρατική διάρθρωση της εκπαίδευσης και
τον κοινωνικό μετασχηματισμό στη χώρα. Ήταν μια επιλογή που τοποθετούσε το σχολικό σύμβουλο κοντά στο σχολείο, δίπλα στον εκπαιδευτικό ως σύμβουλο, συνεργάτη και συμπαραστάτη στο δύσκολο έργο του. Ένας θεσμός που διαχρονικά δεν στηρίχτηκε από την Πολιτεία παρά τα αλλεπάλληλα αιτήματα της ΔΟΕ. Πολλές φορές, μάλιστα, τις τελευταίες δεκαετίες επιχειρήθηκε η μετάλλαξη του θεσμού με την ενίσχυση της εποπτικής-αξιολογικής διάστασης, αλλά τα σχέδια ματαιώθηκαν από τη σθεναρή αντίσταση του κλάδου.
Σήμερα και παρά τις διακηρύξεις του ΥΠ.Π.Ε.Θ. και του κ. Υπουργού για την αναβάθμιση του θεσμού και παρά τα αποτελέσματα της διαβούλευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ. που ήταν συντριπτικά υπέρ της αναβάθμισης του θεσμού, το Υπουργείο δρομολογεί μια παρέμβαση που δεν δικαιολογείται παρά μόνο ως πράξη «εκδίκησης». Ο Σχολικός Σύμβουλος αντικαθίσταται από ένα γραφειοκρατικό όργανο (ΠΕΚΕΣ) στην έδρα των Περιφερειακών Δ/νσεων, δηλαδή μακριά από τις σχολικές μονάδες. Το ΠΕΚΕΣ, όπως περιγράφεται στο Σ/Ν στερείται βασικών θεσμοθετημένων αρμοδιοτήτων που σήμερα έχουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι, είναι υποστελεχωμένο - αφού ο αριθμός των «νέων» στελεχών (συντονιστές εκπαιδευτικού έργου) μειώνεται πλέον του 40% - σε σχέση με τον σημερινό αριθμό των Σχολικών Συμβούλων. Έτσι υποβαθμίζεται και αδυνατίζει δραματικά η επιστημονική και παιδαγωγική υποστήριξη των σχολικών μονάδων της χώρας, με αποτέλεσμα τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές να μην έχουν πλέον τη δυνατότητα να απευθύνονται άμεσα σε αρμόδιο επιστημονικό στέλεχος και να λάβουν βοήθεια και στήριξη για θέματα παιδαγωγικά, διδακτικά, θέματα που προκαλούν εντάσεις μέσα στη σχολική μονάδα, όπως συγκρούσεις, bullying κ.ά.
 Παρά τις αντίθετες διακηρύξεις για την κατάργηση του εποπτικού ρόλου, αναφέρεται ρητά στο σχέδιο νόμου (άρθρο 5 παρ. 6) ότι οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου αποφασίζουν για "την τελική ανατροφοδοτική αποτίμηση του ετήσιου συλλογικού προγραμματισμού δράσης, κατά τη λήξη του σχολικού έτους, με σκοπό την εκτίμηση του βαθμού επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί". Γεγονός που σημαίνει ότι επανέρχεται η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων κάτω από το όνομα αποτίμηση και ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου αξιολογεί το βαθμό επίτευξης των στόχων. Είναι μια πολιτική επιλογή που σηματοδοτεί την εκ νέου σύγκλιση της διοίκησης με την καθοδήγηση με την εκ του μακρόθεν "υποστήριξη" και έλεγχο στις σχολικές μονάδες, 36 χρόνια μετά την κατάργηση του επιθεωρητή. Μια επιλογή που καταδεικνύει ξεκάθαρα την προσπάθεια της κυβέρνησης να ελέγξει το εκπαιδευτικό έργο και τους εκπαιδευτικούς μέσα από την πολυδιαφημιζόμενη "αυτονομία" της σχολικής μονάδας. Όπως συμβαίνει παντού στον κόσμο η σχολική αυτονομία αποτελεί μέρος της νεοφιλελεύθερης ατζέντας, είναι συνυφασμένη με τη λογοδοσία και συνακόλουθα με την κατανομή πόρων και τις καλύτερες επιδόσεις. Αυτό ακριβώς αναφέρεται και στην αιτιολογική έκθεση του σχεδίου νόμου: "η αυτονομία που όμως συνοδεύεται από μηχανισμούς λογοδοσίας. Η λογοδοσία σχετίζεται με την εξωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου εντός της σχολικής μονάδας και με
την δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων" σελ. 3. Είναι λοιπόν το τέχνασμα για να περάσει αυτό που κανένας άλλος δεν πέρασε, την αξιολόγηση. Παράλληλα επανέρχεται η αξιολόγηση των στελεχών ως Δούρειος Ίππος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Αφιερώνεται για το σκοπό αυτό, ένα ολόκληρο κεφάλαιο (κεφάλαιο Δ') και 7 άρθρα στα οποία αναφέρονται αναλυτικά όλες οι διαδικασίες για την αξιολόγηση.
 Περιθωριοποιούνται δομές όπως η Αγωγή Υγείας, η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, οι Πολιτιστικές δραστηριότητες, μειώνοντας στο ελάχιστο τον αριθμό των εκπαιδευτικών, ώστε να μην έχουν καμία δυνατότητα παρέμβασης.
 Ακόμη εισάγονται πρωτόγνωρες αντισυνταγματικές διατάξεις που στερούν την επαγγελματική εξέλιξη των στελεχών και των εκπαιδευτικών από τις θέσεις ευθύνης. Έτσι, αποκλείονται από τις νέες επιλογές όσα στελέχη έχουν αποκτήσει ήδη σχετική εμπειρία - δύο (2) θητείες -κι έχουν ήδη επιλεγεί με τα προσόντα τους και υπηρετήσει σε θέσεις ευθύνης. Αυτό θα έχει ως συνέπεια στελέχη, με εμπειρία και προσφορά στο χώρο της εκπαίδευσης και αυξημένα επιστημονικά προσόντα, να αποκλειστούν αυθαίρετα από τις θέσεις αυτές.
 Εκτός αυτού, μειώνονται τα επιστημονικά προσόντα για την επιλογή των στελεχών και «δημιουργούνται» στελέχη με βασικό, σχεδόν αποκλειστικό κριτήριο τη διδακτική προϋπηρεσία, οδηγώντας την εκπαίδευση δεκαετίες πίσω και στέλνοντας το μήνυμα ότι η επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση στην εκπαίδευση είναι «περιττή». Υποβαθμίζεται η εμπειρία από την άσκηση έργου επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης καθώς και διοίκησης της σχολικής μονάδας ή οποιασδήποτε άλλης διοικητικής εμπειρίας.
 Τα Συμβούλια επιλογής στελεχών φαίνεται να είναι πλήρως ελεγχόμενα, και η επιλογή των «νέων» Σχολικών Συμβούλων προβλέπεται να γίνεται σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης, υποβαθμίζοντας περισσότερο το ρόλο τους. Παρά τις δεσμεύσεις για ακομμάτιστες και αξιοκρατικές διαδικασίες επιλογής, το ΑΣΕΠ απουσιάζει από τα Συμβούλια Επιλογής των ανώτατων στελεχών της εκπαίδευσης (ΠΕΚΕΣ) και οι συνθέσεις τους θα αποτελέσουν σε μεγάλο βαθμό κομματικές επιλογές, δημιουργώντας ερωτήματα αντικειμενικότητας και αμεροληψίας.
Σ’ αυτή τη συγκυρία που η εκπαίδευση πλήττεται βάναυσα από τις μνημονιακές πολιτικές σε όλα τα επίπεδα το προτεινόμενο Σ/Ν αποδομεί τους υπάρχοντες εκπαιδευτικούς θεσμούς και αφήνει σε μεγάλο βαθμό το σχολείο, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές χωρίς την αναγκαία στήριξη. Ως Αιρετός εκπρόσωπος των 75.000 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο ΚΥΣΠΕ καλώ το Υπουργείο Παιδείας και τον Υπουργό να επανεξετάσει το νομοθέτημα αυτό και μετά από διάλογο να κάνει δεκτές όλες εκείνες τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας ώστε να ενισχυθούν θεσμοί που με αγώνες κατακτήθηκαν και που είναι δίπλα στον εκπαιδευτικό και το μαθητή και συνεισφέρουν στη δημιουργία ενός Δημόσιου Σχολείου που αξίζει στα παιδιά μας και που πιστεύω ότι είναι ο κοινός στόχος όλων μας!!

ΦΑΣΦΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
Τηλ. 6975 30 31 05

 

Αθήνα 29/5/2018

Ανακοίνωση για μετατάξεις

 

 

Ολοκληρώθηκε  η συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ που μεταξύ των άλλων θεμάτων εξέτασε και τις αιτήσεις μετάταξης εκπαιδευτικών από κλάδο σε κλάδο. 
Εισηγήθηκε να ικανοποιηθούν οι παρακάτω αιτήσεις:

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΚΛΑΔΟΣ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ

ΠΕΡΙΟΧΗ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΗ ΣΟΦΙΑ

ΠΕ 07

ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΠΑΡΔΑΛΗ ΟΛΓΑ

ΠΕ 07

ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ

ΠΕ 07

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΧΡΑΝΙΩΤΟΥ ΣΤΕΛΛΑ

ΠΕ 08

ΠΙΕΡΙΑΣ

ΓΕΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

ΠΕ 11

Α’ ΣΑΜΟΥ

ΔΟΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΕ 11

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΚΑΡΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

ΠΕ 11

Α’ ΣΑΜΟΥ

ΜΕΛΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΩΔΟΡΑ

ΠΕ 11

ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΜΠΑΛΟΥΚΑ ΑΡΓΥΡΩ

ΠΕ 11

ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΜΠΑΣΤΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ΠΕ 11

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΧΛΙΑΡΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ

ΠΕ 11

ΗΛΕΙΑΣ

ΑΥΓΗΤΙΔΗΣ ΕΡΙΚ

ΠΕ 86

ΕΒΡΟΥ

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

ΠΕ 86

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΕΞΑΡΧΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΠΕ 86

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΓΓΕΛΙΑ

ΠΕ 86

ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΓΑΚΛΗΣ

ΠΕ 86

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ

ΠΕ 86

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΜΑΡΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΠΕ 86

Α’ ΛΕΣΒΟΥ

ΜΥΛΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΕ 86

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΣΑΚΚΕΤΑ ΙΩΑΝΝΑ

ΠΕ 05

ΑΡΚΑΔΙΑΣ

ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΩΝΗ

ΠΕ 05

ΗΛΕΙΑΣ

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΠΕ 06

ΔΡΑΜΑΣ

ΑΡΜΕΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

ΠΕ 06

ΞΑΝΘΗΣ

ΖΙΩΡΗ ΕΛΕΝΗ

ΠΕ 06

ΠΕΛΛΑΣ

ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΦΑΝΗ

ΠΕ 06

ΠΕΛΛΑΣ

ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΠΕ 06

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ

ΠΕ 06

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΛΥΚΟΥΔΗ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ

ΠΕ 06

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΜΟΣΧΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ

ΠΕ 06

ΠΕΛΛΑΣ

ΜΠΙΡΜΠΑ ΙΛΙΑ

ΠΕ 06

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ

ΠΕ 06

ΒΟΙΩΤΙΑΣ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΠΕ 06

ΔΡΑΜΑΣ

ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ-ΜΑΡΙΑ

ΠΕ 06

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΠΕ 06

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΡΑΓΚΑΒΑ ΕΥΘΥΜΙΑ

ΠΕ 06

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΤΖΑΒΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΠΕ 06

ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΤΟΔΩΡΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ

ΠΕ 06

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΤΣΑΚΑΛΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

ΠΕ 06

ΠΕΛΛΑΣ

ΤΣΟΥΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΠΕ 06

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΑΠΑΘΩΜΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΠΕ 06

ΚΟΖΑΝΗΣ

ΣΩΚΑΡΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

ΠΕ 86

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΠΕ 86

Α’ ΛΕΣΒΟΥ

ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

ΠΕ 86

Β’ ΛΕΣΒΟΥ

ΦΟΥΝΤΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΠΕ 86

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΛΑΜΠΙΔΩΝΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ

ΠΕ 90.01

Α’ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΖΗΚΟΥΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

ΠΕ 70

Β’ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΜΑΚΑΡΙΑΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ

ΠΕ 70

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΓΡΙΒΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

ΠΕ 60

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

Σε ότι αφορά το θέμα των αποσπάσεων οι υπηρεσίες του Υπουργείου θα είναι έτοιμες για αυτό το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου. Τότε, τέλος του μήνα, προσδιορίζεται και η συνεδρίαση για το θέμα αυτό.

Επίσης, θέλω να σας ενημερώσω ότι μέσα στον Ιούνιο προγραμματίζεται συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ, ώστε να εισηγηθεί για το θέμα της αναμοριοδότησης των Σχολικών Μονάδων.

 

  Πάντα κοντά σας,

Φασφαλής Νίκος­­

τηλ. 6975303105

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

88η Γενική Συνέλευση ΔΟΕ - Video

 
 
 

Τελευταίες ανακοινώσεις ΔΗ.ΣΥ.

Παρουσίαση βιβλίου με την ιστορία της ΠΑΣΚ

3η Πανελλήνια Συνδιάσκεψη Νέων Στελεχών Φωτογραφικό υλικό

Κύλιση στην Αρχή
X

Right Click

No right click