Διαδικτυακό «καφενείο» για την Παιδεία, από την Υπουργό!
Πες ό,τι θέλεις και αυτή θα το αξιολογήσει και θα το κάνει εκπαιδευτική πολιτική!!
metiniki.denprokeitai.nadeis.asprimera.gr
Την ψηφιακή πλατφόρμα «Πες την ιδέα σου!» για την κατάθεση απόψεων μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων-κηδεμόνων, αλλά και πολιτών που ενδιαφέρονται για την Παιδεία, εγκαινίασε σήμερα η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως.
Στην πλατφόρμα, καλεί μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και γενικά όσους ενδιαφέρονται για το μέλλον της Παιδείας στη Χώρα μας, να καταθέσουν τις προτάσεις τους. Δεσμεύεται μάλιστα ότι κάθε άποψη θα ακουστεί, κάθε ιδέα θα αξιολογηθεί, γιατί πιστεύει ότι η πιο αποτελεσματική εκπαιδευτική πολιτική είναι αυτή που διαμορφώνουν όλοι μαζί, μέσα από το διάλογο και όχι για παράδειγμα οι Παιδαγωγοί των Παιδαγωγικών Τμημάτων των Πανεπιστήμιων της Χώρας ούτε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ή οι διεθνείς καλές πρακτικές!
Είναι πρωτοφανής για Υπουργό Παιδείας η αντίληψη, πως η εκπαιδευτική πολιτική δεν είναι θέμα ειδικών επιστημόνων,όπως για παράδειγμα η υγεία, ούτε γενικότερου σχεδιασμού, ο οποίος θα ξεκινά από το Νηπιαγωγείο και θα φτάνει μέχρι το Πανεπιστήμιο, αλλά μπορεί να την διαμορφώνει ο οποιοσδήποτε σχετικός ή άσχετος!!
Το διάστημα της πανδημίας, η μόνιμη επωδός της ήταν πως τάχα ακούει για όλα όσα αφορούν την υγεία, τους ειδικούς. Σε ό,τι αφορά στην Παιδεία όμως δεν υπάρχουν ειδικοί. Ο καθένας μπορεί να λέει την άποψή του και η Υπουργός (γνωστή άριστη παιδαγωγός!!) θα την αξιολογεί στην πλατφόρμα «dialogos.metiniki.gr»! Κάτι σαν ηλεκτρονικό καφενείο, όπου ο καθένας θα λέει το μακρύ του και το κοντό του…
Αλήθεια, αφού η κυρία Κεραμέως πιστεύει πως η πιο αποτελεσματική πολιτική είναι αυτή που διαμορφώνουν όλοι μαζί, γιατί δεν καλεί και τους υπόλοιπους υπουργούς της Κυβέρνησης, να κάνουν το ίδιο; Να αποφασίζουν για παράδειγμα όλοι οι πολίτες μαζί, ποιο είναι το καλύτερο εμβόλιο (στην πλατφόρμα dialogos.metonkikilia.gr), ποια θα είναι η καλύτερη οικονομική πολιτική (στην πλατφόρμα dialogos.metonstaikoura.gr), πότε θα πρέπει να βγαίνει κανείς στη σύνταξη (στην πλατφόρμα zise.maimounafastrifylli.gr), Σίγουρα και για αυτά τα θέματα θα υπάρχουν ενδιαφέρουσες απόψεις…
Το θέμα, αν δεν ήταν τραγικό, θα ήταν απλά γελοίο. Όμως η απαράδεκτη λογική της Υπουργού Παιδείας, ότι η παιδαγωγική δεν είναι επιστήμη και δεν έχει ειδικούς, μαζί με την μαυρογιαλούρικη πονηριά (dialogos.metiniki.gr) για να μαζέψει και καμία ψήφο γιατί οι δημοσκοπήσεις τη δείχνουν «στα τάρταρα», δεν είναι ανεκτή.
Είναι προφανές, ότι η ολοκληρωτική αδυναμία της κυρίας Κεραμέως να φέρει στα δύο χρόνια που είναι στο Υπουργείο, μια ολοκληρωμένη συνολική πρόταση για όλα τα θέματα, είναι αποτέλεσμα της αδυναμίας κατανόησης του χώρου της εκπαίδευσης και των αναγκαιοτήτων μιας σύγχρονης, σοβαρής, προοδευτικής πολιτικής στην Παιδεία.
Η εκπαίδευση είναι βέβαιο πως metiniki.denprokeitai.nadei.asprimera.gr
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Συνοπτικός οδηγός μετατάξεων
Σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν.4589/2019 και την εγκύκλιο 50923/E2/07-05-2021 του Υ.ΠΑΙ.Θ. από 10-05-2021 έως και 17-05-2021 πραγματοποιείται η υποβολή αιτήσεων μετάταξης. Οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. υποβάλλονται ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν οργανικά.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ
1. Από την Α/θμια Εκπαίδευση σε άλλους κλάδους:
α. της Α/θμιας Εκπαίδευσης,
β. της Β/θμιας Εκπαίδευσης,
γ. των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ).
2. Από τη Β/θμια Εκπαίδευση σε άλλους κλάδους:
α. της Β/θμιας Εκπαίδευσης,
β. της Α/θμιας Εκπαίδευσης,
γ. των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού (ΕΒΠ) Προσωπικού.
3. Από τη Δευτεροβάθμια Εκκλησιαστική Εκπαίδευση σε κλάδους:
α. της Β/θμιας Εκπαίδευσης,
β. της Α/θμιας Εκπαίδευσης.
γ. των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού (ΕΕΠ)
4. Από θέσεις μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού
Προσωπικού (ΕΒΠ) σε άλλους κλάδους:
α. μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ)
β. της Α/θμιας Εκπαίδευσης,
γ. της Β/θμιας Εκπαίδευσης
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Σε αναμονή της έκδοσης της σχετικής εγκυκλίου για τις αποσπάσεις τόσο από περιοχή σε περιοχή όσο σε φορείς και ενόψει της έναρξης των διαδικασιών, από τα κατά τόπους ΠΥΣΠΕ, για τις οριστικές τοποθετήσεις/βελτιώσεις θέσεων, η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επικαιροποιεί το Νομοθετικό Πλαίσιο για τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών λαμβάνοντας υπόψη όλες τις τελευταίες νομοθετικές αλλαγές και παρεμβάσεις.
Το θέμα της κωδικοποίηση της νομοθεσίας που αφορά τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών έχει απασχολήσει πολλές φορές τον κλάδο και τη ΔΟΕ. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, δεν έχει αντιμετωπισθεί.
Διατάξεις διάσπαρτες σε πολλούς νόμους δυσκολεύουν πάρα πολύ τους συναδέλφους, οι οποίοι δεν γνωρίζουν τελικά ποια νομοθεσία ισχύει. Αποτέλεσμα αυτής της πανσπερμίας διατάξεων και της πολυνομίας είναι η δημιουργία σύγχυσης αντί της επίλυσης των προβλημάτων.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, χωρίς να έχει νομική υπηρεσία (όπως για παράδειγμα έχουν το Υπουργείο Παιδείας και η ΔΟΕ), ανταποκρινόμενη στο αίτημα χιλιάδων συναδέλφων, οι οποίοι μάταια περιμένουν από το υπουργείο Παιδείας να το κάνει, μελέτησε το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο, το κωδικοποίησε, στο μέτρο του δυνατού,και το παραθέτει, έτσι ώστε όλοι να γνωρίζουν σε ποιον νόμο θα ανατρέχουν, κάθε φορά, για το θέμα που τους απασχολεί.
πατήστε στο σύνδεσμο
https://drive.google.com/file/d/1lqXHdsm8uZQmyw-abptjmhirFydxPeL-/view?usp=sharing
Η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση δεν μπορεί να απουσιάζει από το Σχέδιο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0»
Η Κυβέρνηση έδωσε στη δημοσιότητα, το Σχέδιο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» μέσα από το οποίο έχουν εξασφαλιστεί πόροι 17,8 δισεκατομμύρια ευρώ ως επιδοτήσεις σε επενδύσεις που θα επιλεγούν και 12,7 δισεκατομμύρια ευρώ ως χαμηλότοκα -σχεδόν μηδενικά- ευρωπαϊκά δάνεια.
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά, οι επενδύσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι μικρές. Η εκπαίδευση γενικότερα παραμένει ο φτωχός συγγενής. Τα όσα η κυβέρνηση έλεγε και λέει για την αξία της Παιδείας και της εκπαίδευσης στη νέα εποχή, παραμένουν λόγια κενά περιεχομένου.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, συναισθανόμενη, τη σημαντική συγκυρία, κάλεσε έγκαιρα (20 Σεπτεμβρίου 2020)με ανακοίνωσή της, όλες τις συνδικαλιστικές δυνάμεις να συμβάλλουν στη διαμόρφωση πρότασης για το στρατηγικό σχεδιασμό που θα σπρώξει την εκπαίδευση μπροστά. Κατέθεσε μάλιστα προτάσεις, καλώντας όλους να διεκδικήσουμε να ενταχθούν στο «πακέτο» ανάκαμψης:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
https://docs.google.com/document/d/1IbR0mfWQzIxKHdP1TQubIblX2xYNWpin-0P3skmRQQY/edit?usp=sharing