Αναπλήρωση Διευθυντών, Υποδιευθυντών & Προϊσταμένων
2/θ ή 3/θ Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων
Το άρθρο 373 του ν.4957/2022 «Παράταση άσκησης καθηκόντων των διευθυντών, προϊσταμένων και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων και των υπευθύνων τομέων των Εργαστηριακών Κέντρων και ρύθμιση συναφών θεμάτων» αναφέρει:
https://drive.google.com/file/d/1kQrTyQTj5zu0vi8NiEr-xuzr6eXbiP7p/view?usp=sharing
Το νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας
των Συλλόγων Διδασκόντων
Α) Ν.1566/1985, άρθρο 11ΣΤ΄
Σύλλογοι διδασκόντων
Δείτε αναλυτικά:
https://drive.google.com/file/d/1VlDeY02sFPMplpZmahbdRSeLmNelgM3e/view?usp=sharing
Προσχολική εκπαίδευση: επένδυση στο μέλλον!
Οι σύγχρονοι ερευνητές θεωρούν την προσχολική ηλικία την πιο κρίσιμη ηλικία στη ζωή ενός ανθρώπου. Είναι η περίοδος κατά την οποία οι άνθρωποι αναπτύσσουν όχι τόσο τις γνωστικές δεξιότητές τους, αλλά τον συναισθηματικό τους κόσμο. Αναπτύσσουν τη γλώσσα και τη νοημοσύνη τους, με τρόπους που δεν μπορούν να αναπληρωθούν αργότερα. Ως εκ τούτου, η αγωγή και η εκπαίδευση που λαμβάνουν θεωρείται πολύ μεγάλης σημασίας.
Κατά τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας, το ανθρώπινο μυαλό "χτίζει" τα χαρακτηριστικά που καθορίζουν τα επόμενα στάδια της κοινωνικής και επαγγελματικής πορείας ενός ανθρώπου: την ικανότητα της εστίασης, την παρακίνηση, τον αυτοέλεγχο και την κοινωνικότητα.
Τα σημερινά παιδιά μεγαλώνουν σε έναν κόσμο, όπου απαιτείται ευέλικτη διαχείριση και αντιμετώπιση αλλαγών, ραγδαίων εξελίξεων και σύνθετων καταστάσεων που αφορούν διάφορες πλευρές της σύγχρονης ζωής. Για αυτό η εκπαίδευση καλείται να εφοδιάσει τα παιδιά με τις απαραίτητες "βασικές δεξιότητες" (επικοινωνία, δημιουργική και κριτική σκέψη, προσωπική ταυτότητα και αυτονομία, κοινωνικές ικανότητες, ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη) οι οποίες αποτελούν σκοπούς του προγράμματος σπουδών στο νηπιαγωγείο.
Η προσχολική αγωγή αποτελεί μια από τις βασικότερες προϋποθέσεις της κοινωνικής ευημερίας, του περιορισμού των ανισοτήτων και της ανάπτυξης. Δίκαια λοιπόν θεωρείται μια από τις καλύτερες επενδύσεις που μπορεί να κάνει ένα κράτος.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης θεωρεί πως το πρώτο σχολείο, το νηπιαγωγείο, είναι το θεμέλιο της εκπαίδευσης, που μπορεί να συμβάλλει ουσιωδώς στην κοινωνική μεταρρύθμιση. Είναι η επένδυση στο μέλλον και στις αναπτυξιακές προοπτικές της Χώρας.
Ως παράταξη αγωνιζόμαστε για το θεμελιώδες δικαίωμα, της εξασφάλισης της συμμετοχής όλων των παιδιών στην προσχολική εκπαίδευση των ισοδύναμων ευκαιριών. Επιδιώκουμε με τις προτάσεις και τους αγώνες μας τη δημιουργία καλύτερων προϋποθέσεων για το ποιοτικό δημόσιο νηπιαγωγείο!
Διεκδικούμε:
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Να δοθεί η δυνατότητα νέας υποβολής επικαιροποίησης στοιχείων και μεταφόρτωσης δικαιολογητικών, μετά τη διαπίστωση των λαθών, για τη μοριοδότηση των υποψήφιων εκπαιδευτικών στους πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ.
Κανένας συνάδελφος να μην αδικηθεί λόγω αυτών των λαθών!
Με ανακοίνωσή της η Διεύθυνση Διορισμών Προσλήψεων Εκπαιδευτικού Προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γνωστοποίησε ότι οι ηλεκτρονικοί φάκελοι στο Ο.Π.ΣΥ.Δ., των 152.000 περίπου υποψήφιων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης, είναι πλέον διαθέσιμοι για προεπισκόπηση των στοιχείων τους.
Επισημαίνει, παράλληλα, ότι η διαδικασία υποβολής αιτημάτων επικαιροποίησης στοιχείων και μεταφόρτωσης των κατά περίπτωση απαραίτητων δικαιολογητικών στους ηλεκτρονικούς φακέλους έχει ολοκληρωθεί, ήδη, από τις 03/04/2023 και ουδεμία δυνατότητα υφίσταται περί νέας υποβολής αιτημάτων επικαιροποίησης στοιχείων και μεταφόρτωσης δικαιολογητικών.
Με βάση τη διαδικασία αυτή θα εκδοθούν από το Α.Σ.Ε.Π. οι πίνακες κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, βάσει των οποίων θα πραγματοποιούνται οι προσλήψεις/διορισμοί εκπαιδευτικών για τη στελέχωση των σχολικών μονάδων της χώρας.
Ωστόσο, παρατηρήθηκαν, κατά τη χρήση της πλατφόρμας, πολλές περιπτώσεις υποψηφίων με λάθος καταχωρίσεις ή μη καταχωρίσεις μεταπτυχιακών τίτλων, δεύτερων πτυχίων, τίτλων ξένων γλωσσών, πιστοποιητικών παρακολούθησης σεμιναρίων επιμόρφωσης, πιστοποιητικών οικογενειακής κατάστασης, καθώς και άλλων δικαιολογητικών απαραίτητων για τη μοριοδότηση των υποψήφιων εκπαιδευτικών στους πίνακες κατάταξης του Α.Σ.Ε.Π..
Στις προσπάθειες επικοινωνίας εκπαιδευτικών, όπου αυτές υπήρξαν δυνατές, είτε με το Ο.Π.ΣΥ.Δ. είτε με το Υπουργείο Παιδείας και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, το αποτέλεσμα ήταν η μία υπηρεσία να μεταθέτει τις ευθύνες στην άλλη.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ζητά να δοθεί η δυνατότητα νέας υποβολής επικαιροποίησης στοιχείων και μεταφόρτωσης δικαιολογητικών που υπήρχαν μέχρι την ημερομηνία λήξης υποβολής των δικαιολογητικών στις 03/04/2023 και αφορούν λάθη, έτσι ώστε κανένας συνάδελφος να μην αδικηθεί λόγω αυτών των λαθών είτε της ψηφιακής πλατφόρμας είτε του Υπουργείου!
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.