Sample Data-Articles

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

 

                                       ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

για το χαμό του συντρόφου μας Μιχάλη Χαζίρη

 

 

Η ΔΗ.ΣΥ. εκπαιδευτικών Π.Ε. εκφράζει τη βαθύτατη οδύνη των μελών και των φίλων της, για το χαμό του Μιχάλη Χαζίρη.

Ο Μιχάλης σε όλη του τη διαδρομή υπηρέτησε από θέσεις ευθύνης τον αγώνα για καλύτερη Παιδεία.

Η οικογένειά του, η εκπαίδευση, το συνδικαλιστικό κίνημα, η παράταξή μας και οι γνωστοί και φίλοι του χάσαμε ένα ξεχωριστό και σπουδαίο άνθρωπο.

Οι αγώνες και οι αγωνίες του, αποτελούν παρακαταθήκη για τους αγώνες του σήμερα και του αύριο.

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει……

 

ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΣΥ

Γυρίσαμε 13 χρόνια πίσω στο κατά κεφαλήν ΑΕΠ

Γυρίσαμε 13 χρόνια πίσω στο κατά κεφαλήν ΑΕΠ

 

Κάτω από το επίπεδο του έτους 2003 υποχώρησε το κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην Ελλάδα το έτος 2015, συνεχίζοντας μια πτωτική πορεία που ξεκίνησε από το 2009 και εντάθηκε με την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν με τα μνημόνια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ του έτους 2015 κατρακύλησε στο επίπεδο των 16.181 ευρώ, από 16.336 ευρώ το 2014, 16.475 ευρώ το 2013, 17.311 ευρώ το 2012, 18.643 ευρώ το 2011, 20.324 ευρώ το 2010, 21.386 ευρώ το 2009 και 21.845 ευρώ το έτος 2008, που ήταν και το υψηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ που καταγράφηκε διαχρονικά.

 

Σε σύγκριση με το έτος 2008, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ του 2015 είναι μειωμένο κατά 26%, ενώ σε σύγκριση με το 2014 η ποσοστιαία μείωση είναι 0,8%. Η μεγαλύτερη μείωση από έτος σε έτος καταγράφηκε το 2011, όταν υποχώρησε κατά 8,3% σε σύγκριση με το 2010.

Σημειώνεται πως το ύψος του ΑΕΠ του έτους 2015 είναι χαμηλότερο και από το κατά κεφαλήν ΑΕΠ του έτους 2003, όταν είχε διαμορφωθεί σε 16.371 ευρώ, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.

Η μείωση του κατά κεφαλήν ΑΕΠ ξεκίνησε από το 2009 και επιταχύνθηκε από το 2010 με τα σκληρά περιοριστικά μέτρα των μνημονίων, που μείωσαν μισθούς, συντάξεις επιχειρηματικά κέρδη και αύξησαν τη φορολογία εισοδήματος και κεφαλαίου, καθώς και με τη δραματική συρρίκνωση της παραγωγικής και επενδυτικής δραστηριότητας στην ίδια περίοδο που επέφερε η ύφεση.

Η εξέλιξη του κατά κεφαλήν ΑΕΠ ακολουθεί την εξέλιξη του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος, το οποίο από το 2008 έως και το 2015 μειώθηκε κατά 27,4% ή κατά 66,3 δισ. ευρώ, με τη μεγαλύτερη ετήσια μείωση να την καταγράφει το έτος 2011, όταν υποχώρησε κατά 19 δισ. ευρώ, ενώ σημειώθηκε και ρεκόρ ύφεσης κατά 9,1%. Αξίζει να σημειωθεί πως το ύψος του ΑΕΠ μειώθηκε και το έτος 2014 κατά 2,7 δισ. ευρώ, παρά την πραγματική μεταβολή που ΑΕΠ κατά 0,7%, με την εξέλιξη αυτή να οφείλεται στην επίδραση του αποπληθωρισμού.

Κατά την ίδια σύγκριση, από το 2008 έως και το 2015 οι αμοιβές εξηρτημένης εργασίας υποχώρησαν δραματικά κατά 31,2%, λόγω των αλλεπάλληλων περικοπών των μισθών. Το ύψος τους το 2015 διαμορφώθηκε σε 57.078 εκατ. ευρώ από 82.947 εκατ. ευρώ το 2008. Με εξαίρεση το 2009, που το σύνολο των αμοιβών αυξήθηκε κατά 1.927 εκατ. ευρώ, από το 2010 και μετά τέθηκαν σε πτωτική τροχιά, με τη μεγαλύτερη μείωση να σημειώνεται το 2011 κατά 8.881 εκατ. ευρώ.

Ενδεχομένως ο κύκλος των μειώσεων των αποδοχών να μην έχει κλείσει ακόμη, δεδομένου ότι οι δανειστές εξακολουθούν να πιέζουν για μεγαλύτερες μειώσεις μισθών για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.

Την κατιούσα πήρε τα τελευταία χρόνια και η κατανάλωση των νοικοκυριών. Από το 2008 έως και το 2015 μειώθηκε κατά 25,8% ή κατά 41.007 εκατ. ευρώ, ενώ το ύψος της διαμορφώθηκε σε 118.101 εκατ. ευρώ, από 159.108 εκατ. ευρώ που ήταν το 2008. Το 2015 σε σύγκριση με το 2014 μειώθηκε κατά 1.285 εκατ. ευρώ.

Νέα επιδείνωση

Το ΑΕΠ και τα επιμέρους μεγέθη του ενδεχομένως να επιδεινωθούν περαιτέρω και το 2016, εάν η οικονομία δεν καταφέρει να ξεφύγει από την ύφεση. Η επίσημη πρόβλεψη του μνημονίου και της κυβέρνησης δείχνει για φέτος ύφεση 0,3%, από ύφεση 0,2% το 2015. Νεότερες εκτιμήσεις του υπουργείου Οικονομικών και της κυβέρνησης συνολικότερα δεν αποκλείουν η οικονομία να περάσει σε φάση ανάκαμψης σημειώνοντας θετικό πρόσημο το ΑΕΠ.

Την εκτίμηση αυτή ενστερνίζεται μόνο το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, που προβλέπει ανάπτυξη 0,1% φέτος, ενώ επιμένουν πως η οικονομία θα βρεθεί σε ύφεση άλλοι φορείς, μεταξύ των οποίων και η Τράπεζα της Ελλάδος. ΕΛΛ-0,10% Για το 2017 όλες οι εκτιμήσεις συγκλίνουν στην παραδοχή πως η οικονομία θα περάσει σε αναπτυξιακή τροχιά, αλλά με σοβαρές αποκλίσεις ως προς το μέγεθος. Το μνημόνιο προβλέπει +2,7%, το ΔΝΤ ανεβάζει τον πήχη στο +2,9%, ενώ άλλες εκτιμήσεις τον κατεβάζουν κάτω από το 2%.

 

Πηγή:http://www.imerisia.gr/
 

 

 
   

 

 
   

25 Αυγούστου 2016

 

Εγκύκλιος ΥΠ.Π.Ε.Θ. «Προγραμματισμός άμεσων ενεργειών προς τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες»,κοινώς: τρεχάτε ποδαράκια μου...

 

                Το Υπουργείο Παιδείας με τη με αριθμό πρωτ.: 135933/E1/23-8-2016 εγκύκλιο του προσπαθεί, κινούμενο μέσα σε ασφυκτικά χρονικά πλαίσια, να φανεί συνεπές σύμφωνα με τις κατά καιρούς εξαγγελίες του περί ομαλής έναρξης της νέας σχολικής χρονιάςκαι καταστρατηγεί μέσω της συγκεκριμένης εγκυκλίου κάθε έννοια νομιμότητας.

                Καλεί τα υπηρεσιακά συμβούλια να συνεδριάσουν το αργότερο έως την Τρίτη 30/08 στις 14:00, προκειμένου να αποφασίσουν για την  τοποθέτηση των εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 11 και 12 του ΠΔ  1/2003 (Α΄ 1), σύμφωνα με τα στοιχεία του ηλεκτρονικού συστήματος «myschool» υποχρεωτικά σε πραγματικά λειτουργικά κενά και να ολοκληρώσουν τις υπηρεσιακές μεταβολές (διαπίστωση λειτουργικών υπεραριθμιών, θετικές-αρνητικές δηλώσεις υπεράριθμων, τοποθετήσεις λειτουργικά υπεράριθμων, πρόσκληση και τοποθέτηση εκπαιδευτικών στα Τμήματα Ένταξης, προσωρινή τοποθέτηση εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση και των αποσπασμένων εντός και εκτός ΠΥΣΠΕ!!!). Όλα αυτά σε τρεις εργάσιμες ημέρες στο τέλος Αυγούστου!!

                Σε περίπτωση μάλιστα αδυναμίας(!!) συνεδρίασης των υπηρεσιακών συμβουλίων (για ποιο λόγο άραγε;), η προσωρινή τοποθέτηση των εκπαιδευτικών θα πραγματοποιηθεί το αργότερο έως την Τρίτη 30/8  στις 14:00, με απόφαση των Διευθυντών Εκπαίδευσης, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 18 της με αριθμό Φ.353.1./324/105657/Δ1/2002 υπουργικής απόφασης (το γνωστό μας καθηκοντολόγιο, της κατάργησης του οποίου υπέρμαχοι ήταν οι νυν κυβερνώντες...).

                Την Πέμπτη 1/9 καλούνται να πραγματοποιήσουνκοινές συνεδριάσεις τα ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ, προκειμένου να αποφασίσουν για τη συμπλήρωση του διδακτικού ωραρίου του συνόλου των κοινών ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (συμπλήρωση ωραρίου και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης σύμφωνα με την παρ.5 του άρθρου 33 του Ν.4386/2016).    Και το κερασάκι στην τούρτα...«εφόσον έχει προκύψει πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικόπραγματοποιείται την Παρασκευή 2/9 η διαδικασία αποσπάσεων πλεοναζόντων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις» (υποχρεωτικές αποσπάσεις με τον Ν.3848/2010, τον γνωστό μας και ως νόμο Διαμαντοπούλου;).

                Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καλεί το Υπουργείο Παιδείας να θυμηθεί έστω και για λίγο, όσα περί δημοκρατικών, συμμετοχικών διαδικασιών έλεγε στα εύκολα χρόνια της ανέμελης αντιπολίτευσης και να μην προχωρά σε αυταρχικές απαράδεκτες ενέργειες, χρησιμοποιώντας τα όργανα διοίκησης της εκπαίδευσης ως "μακρύ χέρι" της κυβερνητικής του προπαγάνδας για δήθεν κάλυψη των κενών (με την μέθοδο της εξαφάνισής τους!!).

                Ζητούμε να αποσύρει άμεσα τη συγκεκριμένη εγκύκλιο και να προχωρήσει στον μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών στην εκπαίδευση.

                 

 

Δημοκρατική Συνεργασία

Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

 
   

13 Μαΐου 2016

Και οι δυνάμεις της συνδικαλιστικής ανευθυνότητας είχαν "αυταπάτες"... Όχι μόνο ο Πρωθυπουργός!

Τώρα ζητούν να αποσυρθεί η Υπουργική απόφαση Φίλη που καταργεί τα ΕΑΕΠ και τα Ολοήμερα που μέχρι τώρα ζητούσαν να καταργηθούν!!

           

               Έχοντας ως βασική αρχή της δράσης και λειτουργίας τους, να λένε ότι θέλουν χωρίς να χρειάζεται και να προτείνουν κάτι, καθώς θεωρούν πως όποιος δηλώνει ανεξάρτητος (και ας είναι σκληρά ενταγμένος σε κομματικούς χώρους) και αντισυμβατικός (και ας είναι έτοιμος μόλις οι καταστάσεις γίνουν ευνοϊκές να συμβιβαστεί και να γίνει παρατρεχάμενος Υπουργών ή Διευθυντής εκπαίδευσης) έχει το γνωστό (εξευτελισμένο πια) αριστερό ηθικό πλεονέκτημα, για πολλά χρόνια επέβαλλαν στην συνδικαλιστική ζωή το "όχι σε όλα"!

               Όχι στην εξομοίωση, όχι στο Ολοήμερο, όχι στα σχολεία ΕΑΕΠ! Σκέτο ΟΧΙ, χωρίς αντιπρόταση, χωρίς εναλλακτική λύση, χωρίς πολλή σκέψη! Ταυτόχρονα την ώρα που έλεγαν τα δικά τους δήθεν μεγάλα ΟΧΙ διατηρούσαν και την δυνατότητά τους να είναι και με τα αντίθετα από όσα έλεγαν!

               Έτσι λοιπόν ενώ έλεγαν όχι στην εξομοίωση, τίποτα δεν τους εμπόδιζε να την παρακολουθήσουν κανονικά και στη συνέχεια να είναι πρώτοι και καλύτεροι στις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές που χωρίς την εξομοίωση δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν!

               Ενώ έλεγαν όχι στα Ολοήμερα που βρήκαν εργασία χιλιάδες δάσκαλοι με αποτέλεσμα μέχρι και τα μνημονιακά χρόνια, όποιος τελείωνε Παιδαγωγική σχολή να διορίζεται αμέσως, ήταν  ταυτόχρονα και υπέρ των μαζικών διορισμών που χωρίς την ύπαρξη του Ολοήμερου δεν υπήρχε περίπτωση να γίνουν!

               Ενώ έλεγαν όχι στα σχολεία ΕΑΕΠ που βρήκαν εργασία χιλιάδες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, ήταν ταυτόχρονα υπέρ των μαζικών διορισμών εκπαιδευτικών ειδικοτήτων άσχετα αν χωρίς τα ΕΑΕΠ αυτοί δεν υπήρχε περίπτωση να βρουν εργασία στην εκπαίδευση!

               Έτσι νόμιζαν πως υπηρετούσαν τις παραταξιακές τους επιδιώξεις και ως ένα βαθμό το είχαν πετύχει. Όλα αυτά βέβαια μέχρι τη στιγμή που ο Υπουργός Παιδείας και Προπαγάνδας Νίκος Φίλης, έκανε πράξη τα μεγάλα "όχι" που διατύπωναν και διεκδικούσαν οι δυνάμεις της συνδικαλιστικής ανευθυνότητας (Παρεμβάσεις-ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΕΡΑ) αλλά και το ΠΑΜΕ: Κατάργησε σε μια νύχτα για δημοσιονομικούς λόγους τα Ολοήμερα και τα σχολεία ΕΑΕΠ! Στη συνάντηση μάλιστα με την ΔΟΕ τους το είπε ξεκάθαρα: "Μη μου πείτε τώρα ότι θα υπερασπιστείτε αυτά τα σχολεία γιατί θυμάμαι καλά τι υποστηρίζατε για αυτά!!"

               Ας θυμηθούμε τι ακριβώς τους υπενθύμισε ο Υπουργός Παιδείας και Προπαγάνδας, ας θυμηθούμε τι έλεγαν οι δυνάμεις της συνδικαλιστικής ανευθυνότητας για τα Ολοήμερα και τα σχολεία ΕΑΕΠ όλα αυτά τα χρόνια:

·        Η συνεχής παραμονή των μαθητών σε ένα σχολικό χώρο, όπου η μία δραστηριότητα διαδέχεται την άλλη με έναν αυστηρά προκαθορισμένο ρυθμό, επί 8 τουλάχιστον ώρες είναι αντίθετη με την ομαλή ψυχική ανάπτυξη των παιδιών αυτής της ηλικίας. (http://www.paremvasis.gr/old-site/2003/ek160603.htm)

·        Σου μίλησαν τότε για το ολοήμερο, τα νέα γνωστικά αντικείμενα, τη συμβολή τους στην επίλυση των προβλημάτων των εργαζόμενων γονέων. Σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία σκέφτηκες. Και είδες παιδιά να εργάζονται 7 π.μ. με 4 μ.μ., σε ένα σχολείο ακατάλληλο για τέτοια παραμονή. Είδες τον ένα συνάδελφο να μετακινείται υποχρεωτικά - "περίσσευαν ώρες". Είδες τις ειδικότητες και τους νεότερους συναδέλφους να "στρατωνίζονται" μαζί με τα παιδιά. (http://www.paremvasis.gr/old-site/2003/f19/n040203.htm)

·        Το σχολείο «ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος», είναι ένα σχολείο απρόσωπο, ένα δημοτικό σχολείο που λειτουργεί με όρους γυμνασίου, όπου η παιδικότητα συντρίβεται κάτω από το βάρος του καθημερινού 7ωρου. Το χαοτικό εκπαιδευτικό περιβάλλον, η εντατικοποίηση, η κινηματογραφική αλλαγή διδασκόντων και γνωστικών αντικειμένων, η αβάσταχτη κούραση από τα εξαντλητικά καθημερινά ωράρια, έχουν ολέθρια αποτελέσματα, ιδιαίτερα για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. (http://www.paremvasis.gr/old-site/2010/n071210.htm)

·        Ένα σχολείο που κατακερματίζει τη γνώση, την υποβιβάζει σε δεξιότητες, εξοντώνει την παιδική ηλικία, καταστρατηγεί ωράρια και εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, γιγαντώνει στην εκπαίδευση την επισφαλή, ελαστική και κακοπληρωμένη εργασία, μειώνει τις οργανικές θέσεις των σχολείων. (http://www.e-proodos.gr/index.php/paratakseis/ane-riz-prwtob/87--800-961-.html)

·        τα σχολεία ΕΑΕΠ ήταν το πρώτο βήμα για το Νέο Σχολείο της αγοράς της ημιμάθειας και των επιχειρήσεων και δεν έγιναν για την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης και την εξάλειψη των ανισοτήτων. (http://www.edupame.gr/content)

               Τώρα λοιπόν βρέθηκαν σε μια στιγμή, μπροστά σε όλα όσα για πολλά χρόνια υποστήριζαν. Τώρα βρέθηκαν μπροστά στις αυταπάτες τους. Τώρα βρέθηκαν εκτεθειμένοι στα μάτια αυτών που τους είχαν πιστέψει.

               Τώρα που δεν υπάρχει το Ολοήμερο και το ΕΑΕΠ σχολείο, μαζί με αυτά χάνονται και χιλιάδες θέσεις εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων! Χιλιάδες αναπληρωτές δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων τον ερχόμενο Σεπτέμβρη δεν θα έχουν δουλειά! Χιλιάδες μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα μετακινηθούν μακριά από την οργανική τους θέση γιατί θα περισσεύουν ώρες διδασκαλίας! Χιλιάδες μόνιμοι εκπαιδευτικοί δεν θα πάρουν αποσπάσεις στον τόπο συμφερόντων τους! Πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί (και όχι μόνο ειδικοτήτων) θα μετακινούνται σε περισσότερα από ένα σχολεία για να συμπληρώνουν το ωράριό τους!

               Το ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο που προέβαλλαν όλες αυτές οι συνδικαλιστικές δυνάμεις ως τον τύπο του σχολείου που επιθυμούν, είναι ξεκάθαρο ότι δεν χωρά στο πρόγραμμά του (8:15-13:15) όλους τους εκπαιδευτικούς. Είναι σχολείο του παρελθόντος. Εκτός αν έχουν κάποιο καλά κρυμμένο μυστικό, το οποίο τους καλούμε αν το έχουν να το καταθέσουν. Να μας πουν αναλυτικά πώς θα χωρέσουν στο κουτσουρεμένο πρόγραμμα του σχολείου που ήθελαν και που δημιουργεί ο Υπουργός Φίλης οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί. Όχι γενικολογίες, αοριστίες παραμύθια, ψευδαισθήσεις, μαξιμαλιστικές διεκδικήσεις και διατύπωση ευχών... Όλοι πάντως γνωρίζουμε πια ότι δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις...

               Ενώ λοιπόν θα περίμενε κανείς ή να δηλώσουν και αυτοί τις αυταπάτες τους δημόσια, όπως ο Πρωθυπουργός, ή τουλάχιστον να παραδεχτούν δια της σιωπής το λάθος τους, θεωρούν πως μπορούν να συνεχίζουν την ίδια τακτική!

               Σα να μην συμβαίνει τίποτα, με μια μακροσκελή τους ανακοίνωση, αφού αραδιάζουν τα γνωστά ξεπερασμένα επαναστατικά τσιτάτα τους για έναν κόσμο που υπάρχει μόνο στο μυαλό τους και πουθενά αλλού, αφού περιγράφουν τις χιλιάδες απολύσεις και τις θέσεις που χάνονται λόγω του κλεισίματος των σχολείων που οι ίδιοι πολεμούσαν να κλείσουν, ζητούν την απόσυρση της Υπουργικής απόφασης Φίλη! Δηλαδή ζητούν, να μην καταργηθεί το Ολοήμερο και το σχολείο ΕΑΕΠ!! Δηλαδή να μην καταργηθούν τα σχολεία που πάλευαν οι ίδιοι να καταργηθούν και τα αποκαλούσαν παιδοφυλακτήρια και σχολεία κάτεργα!! Εκτός αν επιθυμούν με βάση τα όχι που έχουν διατυπώσει για τα πάντα, να επιστρέψουμε στο αλληλοδιδακτικό σχολείο, το οποίο απ όσο γνωρίζουμε (δεν είμαστε βέβαια και πολύ σίγουροι) είναι το μόνο σχολείο που δεν έχουν ακόμα ζητήσει την κατάργησή του...     

               Ο απόλυτος παραλογισμός, η απόλυτη διαστροφή της πραγματικότητας! Η ανευθυνότητα σε όλο της το μεγαλείο στην Χώρα των Λωτοφάγων και των σύγχρονων Σανοφάγων...

               Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ είναι η μόνη παράταξη που διαχρονικά στήριξε το θεσμό του ολοήμερου δημοτικού σχολείου και νηπιαγωγείου από το 1985 όταν με δική της πρόταση, που υιοθέτησε ο κλάδος, η καθιέρωσή του μπήκε στα αιτήματά του. Ως παράταξη στηρίξαμε και τα σχολεία ΕΑΕΠ διεκδικώντας τη γενίκευσή τους σε όλα τα δημοτικά της Χώρας. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι τόσο τα Ολοήμερα, όσο και τα ΕΑΕΠ δεν είχαν προβλήματα. Είναι άλλο όμως να ζητάς τη βελτίωσή τους κι άλλο την κατάργησή τους. Τώρα που ο κύριος Φίλης ως υπουργός Παιδείας και Προπαγάνδας αξιοποιεί τα επιχειρήματα των οπαδών του "Όχι σε όλα" τι έχουν να πουν όλοι αυτοί στους χιλιάδες συναδέλφους που του χρόνου θα είναι άνεργοι;  

               Το "Όχι σε όλα" μακροπρόθεσμα φέρνει εντελώς αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επιδιώκει! Το "Όχι σε όλα" είναι μόνο για αυτούς που θέλουν να κρύψουν την γύμνια των επιχειρημάτων τους! Το "Όχι σε όλα" είναι μόνο για αυτούς που δεν έχουν πρόταση, που δεν ξέρουν ποιο σχολείο θέλουν! Το "Όχι σε όλα" δεν έχει θέση ανάμεσά μας!

               ΝΑΙ, στη σύνθεση, στην πρόταση, στην ενότητα, στον Αγώνα!  

 

Δημοκρατική Συνεργασία

Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

 
   

7 Μαΐου 2016

Για ποιες ίσες ευκαιρίες μάθησης μιλάτε κύριε Υπουργέ;

           

                 Με μια επικοινωνιακού τύπου προσπάθεια ο Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, νομίζει πως μπορεί να ξεγελάσει όλη τη Χώρα παρουσιάζοντας το μαύρο ως άσπρο, πως μπορεί να κάνει όλους να πιστέψουν πως αυτό που αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής περί τα εκπαιδευτικά διαβάζοντας τις ρυθμίσεις διάλυσης του σχολείου, δεν υπάρχει! Αυτή την ενέργεια που παλαιότερα την ονόμαζαν σκληρή και απαράδεκτη προπαγάνδα την μετονομάζει σε τάχα κοινωνικά ευαίσθητη αριστερή πολιτική!!

 

                Όταν ξέφτισαν τα "παραμύθια" που πουλούσε για δήθεν 20000 μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση για την επόμενη τριετία(!!), λέγοντας μάλιστα πως αν δεν μπορεί κάποιος να εξασφαλίσει πιστώσεις για την εκπαίδευση τότε καλύτερα να παραιτηθεί (τώρα βέβαια το έχει ξεχάσει!!), και κατάλαβε ότι τη νέα σχολική χρονιά δεν πρόκειται να λειτουργήσουν τα σχολεία με τόσες χιλιάδες κενά, συρρικνώνει και διαλύει τα σχολεία αντί να κάνει κάτι για να μην υπάρχουν κενά!

                Αυτή του την πολιτική μάλιστα,  η οποία ουσιαστικά διαλύει το Ολοήμερο, την ονομάζει "νέο Ολοήμερο σχολείο" με ίδιες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές!! Δηλώνει μάλιστα πως: "... Τώρα όλα τα σχολεία -το τονίζω, όλα- θα τελειώνουν στις 13.15΄ και θα επακολουθεί το ολοήμερο, το οποίο θα είναι τρίωρο και αναβαθμίζεται με ένα σύνολο διδακτικών αντικειμένων, όπως πληροφορική, αγγλικά, αθλητισμό, εικαστικά, θεατρική αγωγή, μουσική, πολιτιστικούς ομίλους. Θα είναι μια ευκαιρία, επίσης, για να αποκτήσουν τα παιδιά ψυχοκινητικές και γνωστικές δεξιότητες όπως πρέπει σ’ αυτήν τη ηλικία".

                Το πόσο ψεύτικη και υποκριτική είναι η δήλωσή του περί ίδιων ευκαιριών σε όλα τα παιδιά είναι οφθαλμοφανές! Ρωτάμε τον κύριο Φίλη:

                Για ποιες ίδιες ευκαιρίες μιλάτε κύριε Υπουργέ, όταν το κουτσουρεμένο Ολοήμερο μπορούν να παρακολουθήσουν μόνο τα παιδιά που εργάζονται και οι δύο γονείς τους, (δηλαδή ελάχιστα έως καθόλου) στην Ελλάδα των εκατοντάδων χιλιάδων ανέργων, υποαπασχολούμενων, εργαζόμενων ευκαιριακά και ανασφάλιστα; Πού θα αφήνουν το πρωί (7:00-8:00) τα παιδιά τους για να πάνε στις δουλειές τους τώρα που καταργήσατε την πρωινή ζώνη του Ολοήμερου;

                Πώς θα αποκτήσουν ψυχοκινητικές και γνωστικές δεξιότητες όπως πρέπει σε αυτή την ηλικία (όπως εσείς δηλώνετε):

  • τα παιδιά των ανέργων, που εσείς αποκλείετε από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά που εργάζεται μόνο ο ένας γονέας τους, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά των αγροτικών οικογενειών, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά των οικονομικών μεταναστών, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo  των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;
  • τα παιδιά των μονογονεϊκών οικογενειών, που εσείς αποκλείεται από το ψευτο-ολοήμερo των τάχα ίδιων ευκαιριών σας;

                Το σχολείο που θέλετε να δημιουργήσετε κύριε Υπουργέ, είναι βαθιά συντηρητικό, μίζερο, ταξικό, οπισθοδρομικό. Είναι σχολείο κουτσουρεμένο για να ταιριάξει με την Κυβερνητική ανικανότητα και τη νεομνημονιακή σας υποταγή.

                Με όση επικοινωνιακή "χρυσόσκονη" και να προσπαθήσετε να το επενδύσετε, όλοι καταλαβαίνουν τους σκοπούς σας. Τα μεγάλα λόγια και οι ανεκπλήρωτες υποσχέσεις σας, θα σας συνοδεύουν για πάντα.

                Σε μια Χώρα που φτωχαίνει διαρκώς είναι τραγικό να φτωχαίνετε και το δημόσιο σχολείο!

 

Δημοκρατική Συνεργασία

Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Τελευταίες ανακοινώσεις ΔΗ.ΣΥ.

Διεκδικούμε.....Καταγγέλλουμε...

Κύλιση στην Αρχή